AGENCJA PR

Digital PR (media cyfrowe)

Digital PR - komunikacja w mediach cyfrowych

Nieustający wzrost popularności Internetu oraz rozwój rynku nowoczesnych technologii, to prawdziwe wyzwanie dla działań ambitnych i idących z duchem czasu pijarowców. Media cyfrowe dają szerokie pole manewru zarówno pod kątem tworzenia/korzystania z nowych kanałów...

Digital PR - komunikacja w mediach cyfrowych

Nieustający wzrost popularności Internetu oraz rozwój rynku nowoczesnych technologii, to prawdziwe wyzwanie dla działań ambitnych i idących z duchem czasu pijarowców. Media cyfrowe dają szerokie pole manewru zarówno pod kątem tworzenia/korzystania z nowych kanałów...

Digital PR - komunikacja w mediach cyfrowych

Nieustający wzrost popularności Internetu oraz rozwój rynku nowoczesnych technologii, to prawdziwe wyzwanie dla działań ambitnych i idących z duchem czasu pijarowców. Media cyfrowe dają szerokie pole manewru zarówno pod kątem tworzenia/korzystania z nowych kanałów komunikacji, jak również nawiązywania i utrzymywania stałych relacji z wyselekcjonowanymi grupami (np. internautów).

Dlaczego media cyfrowe zyskały tak dużą popularność i w wielu przypadkach (szczególnie jeśli chodzi o rynek usług i produktów) stanowią główny obszar komunikacji i promocji? Dzieje się tak z tego względu, że w przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (drukowanych, audio-wizualnych), media cyfrowe posiadają zasób unikatowych i niezwykle istotnych w branży PR cech, m.in.: łatwa dostępność, możliwość szybkiego przekazu i odbioru informacji przy jednocześnie niskich kosztach eksploatacji.

Media cyfrowe udostępniły funkcjonalną i niezwykle skuteczną platformę porozumienia, trzeba jednak wiedzieć jak się po niej poruszać, by optymalnie wykorzystać jej możliwości. I tutaj właśnie wkraczają specjaliści od digital PR (w tym Internet PR i Web PR). Najbardziej popularnym kanałem porozumienia jest bowiem Internet, w obrębie którego najczęściej wykorzystuje się narzędzia, takie jak: strona internetowa, e-book, e-prasa, poczta elektroniczna, aplikacje dedykowane, gry interaktywne, newsletter, portale społecznościowe (Facebook, Nasza Klasa, Tweeter, MySpace, GoldenLine, Blip itp.). Podstawą skutecznej kampanii digital PR jest wybór odpowiednich narzędzi, przygotowanie i dostosowanie rzetelnego przekazu pod względem danych odbiorców oraz prowadzenie stałych działań w sposób ciekawy i absorbujący. Warto jeszcze dodać, że wszelkie działania prowadzone na rzecz pozycjonowania (marki, usługi, strony) również wpływają na działania digital PR, chociażby przez wzgląd na to, że umożliwiają łatwiejszy dostęp do danego tematu.

Umiejętne wykorzystanie mediów cyfrowych, dobrze przygotowania i zrealizowana kampania digital PR, wpływa na budowanie wizerunku firmy, marki czy organizacji w Internecie. I jak się okazuje, działania prowadzone w wirtualnej rzeczywistości mogą się szybko przełożyć na rzeczywiste opinie, profity i przynieść wielu nowych klientów.
czytaj więcej
zobacz

Powrót do całej oferty PR Zadzwoń do nas Złóż zapytanie ofertowe

E-PR

  • Analiza obecności firmy w sieci
  • Działania media relations w Internecie
  • Aktywna komunikacja z użytkownikami: prowadzenie konkursów, informowanie o nowych produktach, promocja marki i produktów
  • Buzz marketing – marketing szeptany na forach internetowych, w portalach społecznościowych i serwisach blogowych
  • Stworzenie i obsługa biura prasowego online
  • Monitoring Internetu

Social Media

  • Przygotowywanie strategii komunikacji na portalach społecznościowych
  • Integracja stron www z portalami społecznościowymi
  • Prowadzenie oficjalnych kont i Fan Page w serwisach społecznościowych (Facebook, NK, Blip.pl, Twitter.com, Goldenline itp)
  • Projektowanie i tworzenie autorskich aplikacji w postaci konkursów, gier multimedialnych itp. (aplikacje na Facebooka itp.)
  • Kreatywne miniblogowanie

Blog

  • Tworzenie blogów dedykowanych (projekt graficzny, oprogramowanie).
  • Redakcja treści na bloga, tworzenie zaawansowanych artykułów eksperckich
  • Aktywny udział w świecie blogerów skupionych wokół danego tematu

Newsletter i e-mail marketing

  • Redagowanie i dystrybucja newslettera
  • Systemu umożliwiającego automatyczne rozesłanie newslettera
  • Stworzenie baz danych i adresów pod kątem dystrybucji newslettera
  • Stworzenie i dystrybucja malingów (treść + kreacja graficzna)

Firmowa strona internetowa

aktualizacja treści, optymalizacja SEO, pozycjonowanie
 

  • Tworzenie stron internetowych
  • Indywidualny projekt graficzny
  • Autorskie oprogramowanie dedykowane
  • System Zarządzania Treścią CMS
  • Zgodność ze wszystkimi popularnymi przeglądarkami
  • Nowoczesne rozwiązania komunikacyjne
  • Integracja z portalami społecznościowymi
  • Administracja, hosting, domeny, konta pocztowe

Copywriting

  • Tworzenie treści na strony internetowe
  • Redagowanie tekstów i ich optymalizacja pod kątem SEO (SEO PR)
  • Bieżąca aktualizacja treści

SEO i SEM

  • Audyt i optymalizacja stron www
  • Dobór najlepszych fraz kluczowych
  • Działania mające na celu poprawną indeksację strony internetowej
  • Działania wpływające na dobrą pozycję w wyszukiwarkach
  • Comiesięczne raportowanie efektywności działań.

Kampanie AdWords (kampania linków sponsorowanych)

  • Dobór odpowiednich fraz kluczowych
  • Tworzenie kampanii i reklam o maksymalnym CTR (współczynnik klikalności)
  • Maksymalizacja zysków z zainwestowanego budżetu
  • Śledzenie zwrotu z inwestycji.